🚗 Chcete si zlepšit svůj zážitek z jízdy? Objednejte nyní a užijte si rychlé doručení! 🌟

Obchodní podmínky

 

1.          Úvodní ustanovení

  • CarMultimedia Equip s.r.o., IČO: 099 95 218, se sídlem Čujkovova 1714/21, Zábřeh, 700 30 Ostrava, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Ostravě, oddíl C, vložka 85069 (dále jako „prodávající“) vydává tyto obchodní podmínky v souladu s § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“), které upravují vzájemná práva a povinnosti při uzavření kupní smlouvy mezi prodávající a kupujícím (dále jen „kupní smlouva“) skrze internetový obchod umístěný na stránce https://www.chytraautoradia.cz/. (dále jen „internetový obchod“).
  • Obchodní podmínky tvoří nedílnou součást kupní smlouvy. V rámci kupní smlouvy lze ujednat odchylná ujednání, která mají aplikační přednost před zněním obchodních podmínek. Prodávající a kupující vylučují použití obchodních zvyklostí v souladu s § 558 odst. 2 občanského zákoníku.
  • Kupující je povinen se seznámit s obchodními podmínkami před uzavřením kupní smlouvy. Obchodní podmínky jsou přístupné v internetovém obchodě. Potvrzením o jejich seznámení kupující prohlašuje, že s obchodními podmínkami souhlasí.
  • Prodávající je oprávněn v případě kupní smlouvy zavazující dlouhodobě k opětovným plněním tyto obchodní podmínky jednostranně měnit v přiměřeném rozsahu. Změnu obchodních podmínek se prodávající zavazuje oznámit kupujícímu na jeho e-mail uvedený v nabídce nejméně 14 dnů před její účinností. Kupující může takovou změnu obchodních podmínek do 14 dnů ode dne jejího oznámení odmítnout a kupní smlouvu vypovědět s výpovědní dobou 2 měsíců ode dne doručení takové výpovědi; jinak je změnou vázán.
  • Komunikace mezi prodávajícím a kupujícím včetně znění kupní smlouvy bude probíhat v českém jazyce. Při uzavírání kupní smlouvy kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku a bere na vědomí, že za užívání komunikačních prostředků na dálku nese náklady výlučně osoba, která jich užívá, tj. kupující; prodávající kupujícímu neúčtuje žádné náklady spojené s užitím takových komunikačních prostředků.

2.          Uzavření kupní smlouvy

  • Katalog zboží, vystavení zboží a ani cena uvedená u zboží v internetovém obchodě nepředstavují návrh na uzavření smlouvy ani veřejný příslib.
  • Kupující v případě zájmu o dodání zboží kliknutím na tlačítko „do košíku“ zahájí proces sestavování návrhu na uzavření smlouvy. V nákupním košíku se seskupují zboží, jejichž dodání má tvořit předmět kupní smlouvy, a cena, za kterou má kupující zájem zboží koupit. Dále kupující v následných krocích vybírá způsob dopravy a způsob platby včetně případných odhadů nákladů s takovou volbou spojených.
  • Kupující činí kliknutím na tlačítko „objednat s povinností platby“ prodávajícímu neodvolatelný návrh na uzavření kupní smlouvy (dále jen „nabídka“), kterým kupující projevuje zájem být takovou smlouvou vázán. Součástí nabídky je požadované zboží, jeho množství a kupní cena, způsob placení a způsob dodání zboží, jakož i identifikační a kontaktní údaje kupujícího a jeho potvrzení o seznámení se s těmito obchodními podmínkami, tj. údaje, které kupující vyplnil postupem popsaným v odstavci 2.2. Tyto údaje může kupující kontrolovat a měnit až do okamžiku učinění nabídky.
  • Kupní smlouva je uzavřena až okamžikem přijetí nabídky prodávajícím, což je kupující oprávněn učinit do 3 pracovních dnů ode dne doručení nabídky. Přijetí nabídky včetně případného potvrzení o uzavřené kupní smlouvě se prodávající zavazuje oznámit kupujícímu na e-mail uvedený v nabídce, přičemž k e-mailu připojí text těchto obchodních podmínek.
  • Prodávající je oprávněn nabídku odmítnout a zaslat kupujícímu nový návrh uzavření smlouvy na e-mail uvedený v nabídce. V rámci nového návrhu na uzavření smlouvy může prodávající navrhnout zejména odlišnou kupní cenu či dobu dodání zboží. Takový nový návrh na uzavření smlouvy je kupující oprávněn přijmout do 3 pracovních dnů ode dne doručení takového nového návrhu na uzavření smlouvy.

3.          Předání a převzetí zboží

  • Prodávající se zavazuje dodat zboží dle kupní smlouvy bez zbytečného odkladu od uzavření kupní smlouvy, a to způsobem ujednaným v kupní smlouvě (tj. zpravidla v nabídce) a výlučně na území České republiky. Lhůta dodání, která je uvedena v internetovém obchodě představuje pouze odhad a není závazná.
  • V případě, že je ujednán způsob dodání zboží osobně na prodejně prodávajícího, zavazuje se kupující takové zboží odebrat do 15 dnů ode dne uzavření kupní smlouvy. Při převzetí zboží se kupující zavazuje se identifikovat prodávajícímu občanským průkazem či cestovním pasem.
  • V případě, že je ujednán způsob dodání zboží prostřednictvím služeb Balíkovna, Zásilkovna Z point nebo DPD na adresu, souhlasí kupující s podmínkami poskytování takové služby vč. případného geografického omezení poskytování takové služby. Závazek prodávajícího dle odstavce 3.1 je v takovém případě splněn předáním zboží poskytovateli služby dle věty první.
  • Dostane-li se prodávající do prodlení se splněním své povinnosti dle odstavce 3.1, může kupující od kupní smlouvy odstoupit pouze v případě, že ke splnění povinnosti nedojde ani v dodatečné přiměřené lhůtě ne kratší 10 dnů, kterou prodávajícímu kupující poskytne.
  • Lhůta pro splnění závazků prodávajícího dle odstavce 3.1 neběží po dobu trvání vyšší moci bránící v řádném či včasném splnění závazků. Za vyšší moc se považují veškeré okolnosti nezávislé na vůli prodávajícího, které jsou neodstranitelné anebo nepředvídatelné, zejména potom přírodní katastrofy, embarga či stávky. Existenci vyšší moci je prodávající povinen bezodkladně oznámit kupujícímu. V případě, že vyšší moc trvá déle než 10 dnů, má každá smluvní strana právo od kupní smlouvy odstoupit.
  • Vyžádá-li si kupující montáž či instalaci zboží, řídí se práva a povinnosti s tím spojená zvláštními ujednáními mezi prodávajícím a kupujícím. Montáž není prováděna na odpovědnost prodávajícího ani samotným prodávajícím, ledaže je výslovně ujednáno jinak. V případě, že si kupující zajišťuje montáž sám a nerozumí pokynům uvedených v návodu, zavazuje se vyzvat prodávajícího k jejich vysvětlení, jinak nemůže vůči prodávajícímu uplatňovat práva z titulu nedostatků v návodu.
  • Kupující se zavazuje před převzetím zboží zkontrolovat stav zboží a veškeré zjištěné vady obratem oznámit prodávajícímu a přepravci, došlo-li k dodání dle odstavce 3.3.
  • V případě, že kupující neposkytne potřebnou součinnost při převzetí zboží, zavazuje se nahradit prodávajícímu veškeré vynaložené náklady spojené s uchováním či vrácením zboží. Úplata za uchování věci činí nejméně 100 Kč za každý den prodlení kupujícího s poskytnutím potřebné součinnosti při převzetí zboží.

4.          Cena a platební podmínky

  • Kupující se zavazuje zaplatit za každé objednané zboží cenu uvedenou u takového zboží v internetovém obchodě v době učinění nabídky (ledaže se s prodávajícím dohodne jinak), která je tučně uvedena včetně daně z přidané hodnoty, navýšenou dále o cenu za dopravu ve výši uvedené u volby způsobu dopravy, kterou kupující v rámci nabídky označí, popřípadě též o poplatek za dobírku, je-li ujednán způsob platby dobírkou (součet těchto cen dále jen jako „kupní cena“).
  • Splatnost kupní ceny je stanovena na 3pracovní dny ode dne učinění nabídky. V případě způsobu platby hotově při převzetí nebo dobírkou, je kupní cena splatná v okamžiku převzetí zboží, respektive v okamžiku, kdy kupující měl či mohl zboží převzít. V případě bezhotovostního placení kupní ceny je závazek splněn připsáním kupní ceny na účet prodávajícího.
  • Prodávající se zavazuje zaslat kupujícímu na email uvedený v nabídce daňový doklad na kupní cenu. Kupující s vystavením a zasláním daňového dokladu elektronicky souhlasí.
  • V případě, že kupující požaduje uplatnit slevu z kupní ceny, je nutné uvést údaje o slevě do místa určeného v rámci objednávkového formuláře, jinak není prodávající povinen slevu poskytnout.
  • V případě, že byla v důsledku administrativní chyby uvedena v internetovém obchodě u zboží zjevně nesprávná cena, zejména cena významně se odchylující od běžné tržní ceny, není je kupující zavázán na místo takové ceny zaplatit cenu obvyklou v daném místě a čase nebo od kupní smlouvy odstoupit.

5.          Práva z vadného plnění

  • Prodávající se zavazuje odevzdat zboží v ujednaném množství a v obvyklé jakosti a provedení. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží odpovídá popisu, druhu a množství, jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě i jiným vlastnostem uvedeným v internetovém obchodě, zejména že je vhodné k účelu, k němuž se obvykle používá a vlastnostmi odpovídá obvyklým vlastnostem zboží téhož druhu, které může kupující rozumně očekávat i s ohledem na informace uvedené v internetovém obchodě, a dále že bude dodáno s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití (včetně návodu k montáži a instalaci). Vystavení zboží v internetovém obchodě nepředstavuje vzorek ani předlohu, které by muselo dodávané zboží odpovídat.
  • Prodávající odpovídá za vadu, kterou zboží mělo v době převzetí kupujícím. Kupující v postavení spotřebitele pak může vytknout vadu, která se na zboží projeví v době dvou let od převzetí.
  • Kupující se zavazuje prohlédnout zboží a přesvědčit se o jeho vlastnostech a množství při jeho převzetí či od okamžiku, kdy mu s ním prodávající umožnil nakládat, a to podle toho, který okamžik nastane dříve. Při sjednání způsobu dodání dle odstavce 3.3 se kupující zavazuje prohlédnout zboží nejpozději okamžikem, kdy mu bylo umožněno se zbožím nakládat. Kupující bere na vědomí, že povaha zboží neumožňuje, aby bylo zboží před kupujícím překontrolováno a aby byly předvedeny jeho funkce.
  • V případě vadného plnění musí kupující vadu oznámit prodávajícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději do 3 dnů ode dne, kdy kupující vadu zjistil nebo zjistit měl, a to na adresu sídla prodávajícího nebo jeho provozovny, k čemuž může využít formulář uveřejněný v internetovém obchodě. Kupující musí spolu s oznámením vady či bez zbytečného odkladu po oznámení vady uplatnit u prodávajícího právo z vadného plnění. Tuto volbu nemůže kupující jednostranně měnit, ledaže to výslovně umožňují právní předpisy. Kupující má zásadně právo na odstranění vady dodáním nové věci bez vady, dodáním chybějící věci, anebo opravou věci.
  • Na místo práva na odstranění vady zboží může kupující uplatnit právo na přiměřenou slevu z kupní cenu nebo právo na odstoupení od kupní smlouvy v případě, že vadné plnění představuje podstatné porušení smlouvy, dále v případě prodlení prodávajícího s odstraněním vady dle odstavce 5.6, v případě, že prodávající sdělí, že vadu neodstraní, a jedná-li se o kupujícího v postavení spotřebitele také v případě, že se jedná o opakovaně projevenou vadu. Není však možné odstoupit od kupní smlouvy zejména v případě nevýznamné vady zboží.
  • Prodávající se zavazuje vydat kupujícímu v postavení spotřebitele písemné potvrzení o uplatnění práva z vadného plnění a po vyřízení věci také potvrzení o datu a způsobu vyřízení takto uplatněného práva z vadného plnění, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, popřípadě písemné odůvodnění zamítnutí práva z vadného plnění. Tato potvrzení je možné vydat elektronicky na e-mail kupujícího uvedený v nabídce.
  • Prodávající se zavazuje oznámené vady, u nichž bylo požadováno jejich odstranění, odstranit ve lhůtě 30 dnů ode dne doručení uplatnění práva z vadného plnění. V případě kupujícího v postavení spotřebitele je prodávající povinen v uvedené lhůtě také informovat takového kupujícího o způsobu vyřízení uplatněného práva kupujícího z vadného plnění.
  • Uplatní-li kupující právo z vadného plnění neoprávněně, zavazuje se kupující uhradit veškeré náklady spojené s vyřízením takového neoprávněného uplatnění práv z vadného plnění včetně nákladů na dopravu zboží k prodávajícímu a zpět; jinak hradí tyto náklady prodávající.
  • Prodávající neodpovídá kupujícímu za škodu vzniklou v důsledku užití zboží ve vozidle, ledaže se jedná o kupujícího v postavení spotřebitele.

6.          Ukončení smlouvy

  • Smluvní strana může od kupní smlouvy odstoupit v případě jejího podstatného porušení druhou smluvní stranou. Za podstatné porušení se považuje zejména prodlení kupujícího s převzetím zboží či se zaplacením kupní ceny.
  • Prodávající může od smlouvy odstoupit v případě, že mu provozní či finanční důvody znemožňují či podstatně ztěžují splnění závazku dle odstavce 3.1, ledaže je kupní smlouva uzavřena s kupujícím v postavení spotřebitele.
  • Kupující v pozici spotřebitele je v souladu s § 1829 odst. 1 a odst. 2 občanského zákoníku oprávněn od kupní smlouvy odstoupit do 14 dnů ode dne, kdy kupující nebo jím určená třetí osoba odlišná od dopravce převezme zboží, nebo poslední kus zboží (objedná-li kupující v rámci jedné objednávky více kusů zboží, které jsou dodávány samostatně), nebo poslední položku nebo část dodávky zboží sestávajícího z několika položek nebo částí, nebo první dodávku zboží (je-li ve smlouvě ujednána pravidelná dodávka zboží po ujednanou dobu).
  • Na internetovém obchodě je přístupné poučení spotřebitele o odstoupení od smlouvy společně s příslušným formulářem. Kupující v pozici spotřebitele je povinen se s těmito dokumenty seznámit před uzavřením kupní smlouvy.
  • V případě odstoupení od kupní smlouvy je kupující povinen vrátit zboží, které od prodávajícího obdržel, a to bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů ode dne účinnosti odstoupení od smlouvy. Prodávající je povinen kupujícímu vrátit peněžní prostředky přijaté na základě kupní smlouvy na účet, z něhož byly vyplaceny, popř. hotovostně ve stejné lhůtě, avšak ne dříve, než obdrží od kupujícího zpět dodané zboží anebo nejméně doklad o odeslání dodaného zboží zpět prodávajícímu.
  • V případě, že není po odstoupení od smlouvy vrácení zboží dobře možné (např. z důvodu nemožnosti jeho dalšího využití v případě parkovacích kamer či antén), zavazuje se kupující vydat peněžitou náhradu ve výši obvyklé ceny.
  • Při odstoupení od smlouvy nese kupující náklady spojené s vrácením zboží.
  • Kupující nemůže odstoupit od smlouvy, ani požadovat dodání nové věci, nemůže-li věc vrátit v tom stavu, v jakém ji obdržel. To neplatí v případě, že došlo ke změně stavu v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady věci, kupující použil věc ještě před objevením vady, kupující nezpůsobil nemožnost vrácení věci v nezměněném stavu jednáním anebo opomenutím, nebo v případě, že kupující prodal věc ještě před objevením vady, spotřeboval ji, anebo pozměnil věc při obvyklém použití; stalo-li se tak jen zčásti, vrátí kupující prodávajícímu, co ještě vrátit může, a dá prodávajícímu náhradu do výše, v níž měl z použití věci prospěch.

7.          Pravidla vyřizování stížností

  • Kupující je oprávněn obrátit se se svou stížností na prodávajícího na e-mailové adrese info@chytraautoradia.cz.
  • Prodávající není vázán žádnými kodexy chování dle § 1820 odst. 1 písm. n) občanského zákoníku.
  • V případě, že dojde mezi prodávajícím a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Gorazdova 1969/24, 120 00 Praha 2, email: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, Která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  • Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

8.          Závěrečná ustanovení

  • Veškeré vztahy vzniklé mezi prodávajícím a kupujícím se řídí českým právem. Veškeré spory vzniklé na základě této smlouvy nebo v souvislosti s ní budou řešeny u věcně a místně příslušeného soudu v České republice. Není-li kupující v postavení spotřebitele, je místně příslušným obecný soud prodávajícího.
  • Smlouvu je možné měnit jednotnou vzestupnou číselnou řadou označenými písemnými dodatky podepsanými oběma smluvními stranami.
  • Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.
  • Všechny informace o zpracování osobních údajů kupujícího jsou obsaženy v Zásadách zpracování osobních údajů, které jsou dostupné: https://www.chytraautoradia.cz/podminky-ochrany-osobnich-udaju/.
  • Přílohou č. 1 těchto obchodních podmínek je vzor formuláře pro odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy.

 

V Ostravě dne 1. 1. 2025

 

CarMultimedia Equip s.r.o.

 

 


PŘÍLOHA Č. 1 - FORMULÁŘ PRO REKLAMACI

Adresát:                

CarMultimedia Equip s.r.o.

tř. T. G. Masaryka 1117

Frýdek-Místek 738 01

+420 771 149 411

info@chytraautoradia.cz

 

Uplatnění reklamace

Datum uzavření Smlouvy:

 

Jméno a příjmení:

 

Adresa:

 

E-mailová adresa:

 

Zboží, které je reklamováno:

 

Popis vad Zboží:

 

Navrhovaný způsob pro vyřízení reklamace, případně uvedení čísla bankovního účtu pro poskytnutí slevy:

 

Zároveň žádám o vystavení potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem toto právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem včetně data a způsobu vyřízení reklamace.

 

Datum:

Podpis: 

 

 


 

PŘÍLOHA Č. 2 - FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Adresát:                 

CarMultimedia Equip s.r.o.

tř. T. G. Masaryka 1117

Frýdek-Místek 738 01

+420 771 149 411

info@chytraautoradia.cz

 

Tímto prohlašuji, že odstupuji od Smlouvy:

Datum uzavření Smlouvy:

 

Jméno a příjmení:

 

Adresa:

 

E-mailová adresa:

 

Specifikace Zboží, kterého se Smlouva týká:

 

Způsob pro navrácení obdržených finančních prostředků, případně uvedení čísla bankovního účtu:

 

 

Je-li kupující spotřebitelem má právo v případě, že objednal zboží prostřednictvím e-shopu společnosti CarMultimedia Equip s.r.o.(„Společnost“) nebo jiného prostředku komunikace na dálku, mimo případy uvedené v § 1837 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů odstoupit od již uzavřené kupní smlouvy do 14 dnů ode dne převzetí zboží, a to bez uvedení důvodu a bez jakékoli sankce. Toto odstoupení oznámí kupující Společnosti písemně na adresu provozovny Společnosti nebo elektronicky na e-mail uvedený na vzorovém formuláři.

Odstoupí-li kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, zašle nebo předá Společnosti bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, zboží, které od ní obdržel.

Odstoupí-li kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, vrátí mu Společnost bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, všechny peněžní prostředky (kupní cenu dodaného zboží) včetně nákladů na dodání, které od něho na základě kupní smlouvy přijala, stejným způsobem. Jestliže kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který Společnost nabízí, vrátí Společnost kupujícímu náklady na dodání zboží pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Společnost není povinna vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než ji kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží Společnosti odeslal.

 

Datum:

Podpis: